חגי 052-252-3562 יובל 053-527-0208
כניסה למערכת
בטיחות 365
  • דף הבית
  • שירותי בטיחות 365
  • פירסומים
    • 353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים
    • לחץ חברתי ונהגים צעירים
    • התנהגות בהמון
    • הערכת הסיכוי שייתפס
    • התמודדות עם דיווחים
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • שירותי בטיחות 365
  • פירסומים
    • 353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים
    • לחץ חברתי ונהגים צעירים
    • התנהגות בהמון
    • הערכת הסיכוי שייתפס
    • התמודדות עם דיווחים
  • אודותינו
  • צור קשר
בטיחות 365
  • דף הבית
  • שירותי בטיחות 365
  • פירסומים
    • 353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים
    • לחץ חברתי ונהגים צעירים
    • התנהגות בהמון
    • הערכת הסיכוי שייתפס
    • התמודדות עם דיווחים
  • אודותינו
  • צור קשר
  • דף הבית
  • שירותי בטיחות 365
  • פירסומים
    • 353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים
    • לחץ חברתי ונהגים צעירים
    • התנהגות בהמון
    • הערכת הסיכוי שייתפס
    • התמודדות עם דיווחים
  • אודותינו
  • צור קשר
353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים
ראשי » מאמרים » 353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים

שירות “איך הנהיגה שלי?” (“נוהל 6”) לעסקים – לקבלת דיווחים על אופן הנהיגה ממענה אנושי הפועל 24/7 (24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע), ושולח מיסרון (SMS) ומייל מיידית עם קבלת הדיווח. השירות כולל מספר טלפון מקוצר לחיוג ומערכת אינטרנטית.

צי רכבים תמונה מוקטנת רחבה יותר 1215

  1. המטרה של שירות “איך הנהיגה שלי?”

המטרה של שירות “איך הנהיגה שלי?”, המכונה “נוהל 6”, היא לשפר את תרבות הנהיגה הבטיחותית של הנהג באירגון. מחקרים מראים שרוב תאונות הדרכים במדינת ישראל  נגרמות בגלל הגורם האנושי, והשירות ‘נוגע’ בדיוק בנקודה זו: התנהגות הנהג בכביש. המטרה מושגת אף שלדיווח לא נלווית ענישה וגם לא נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות – ובהתאם גם עלותו הנמוכה ביחס לפתרונות טכנולוגיים אחרים. המטרה מושגת בעיקר בזכות זה שהנהג מאבד את “תחושת האנונימיות” המדומה בכביש, הגורמת לו לפעמים לנהוג בתחושה שהוא ‘אחד מיני רבים’ בכביש, ולנהוג בתחושת ‘חוסר זהות בהמון’ ובתחושה שגויה של ‘אחריות מופחתת’: השירות גורם לכך שבכל שלב הנהג יודע שאפשר לדווח עליו, ונרתע מלבצע התנהגויות חריגות או אגרסיביות. לארגון שבו יש נהגים, השירות מאפשר לקצין הבטיחות/ בעל האירגון לזהות את הנהגים שחורגים מהנורמה לעיתים תכופות, והמועדים להיות מעורבים בתאונות דרכים.

  1. מה התועלות של שירות “איך הנהיגה שלי?”

מחקרים מראים פעם אחר פעם: התחברות לשירות “איך הנהיגה שלי?” מפחיתה מעורבות בתאונות!
בנוסף, במחקר שבוצע ע”י ד”ר יואב סנטו נמצא כי ההשפעה של השירות גדלה בצורה משמעותית בשני תנאים:
א. מספר טלפון מקוצר (לדוגמא: 353*) לחיוג כדי לדווח, ולא מספר טלפון ‘רגיל’ וארוך: מספר טלפון מקוצר מאפשר למדווח לחייג בקלות למוקד האנושי ולדווח על אופן הנהיגה.
ב. נהג הרכב מקבל משוב ומתבקש להסביר את האירוע ולהימנע מקבלת דיווחים נוספים – מה שגורם לו לרצות להימנע מקבלת דיווחים נוספים – ולנהוג בהתאם.

  1. איך ליישם את שירות שירות “איך הנהיגה שלי?”

נשאלת השאלה מה לעשות עם דיווחים שהתקבלו על “איך הנהיגה שלי?” – של הנהג. נתחיל ונדגיש כי המטרה היא לשפר את תרבות הנהיגה הבטיחותית של הנהג –  ולא “לתפוס” אותו או “להוכיח” אותו. בהתאם לכך, נתחיל דווקא ממה לא לעשות: לא נעניש, לא נאיים, ולא נפחיד – אלה פתרונות קלים, אבל הם לא מועילים להשגת המטרה… אז מה כן נעשה? לקבלת המלצות וטיפים לאופן הטיפול בדיווחים – לחץ כאן.

נקודה נוספת שיש להתייחס אליה היא עמידה בכל דרישות החוק: בחוק קיימות הנחיות המתייחסות לחובת מתן מענה אנושי (ולא מענה קולי) למדווח, לגודל המדבקה ולגודל הכתיב של מספר הטלפון/ המלל במדבקה, לאופן הטיפול בדיווחים, וגם לדו”ח השנתי שיש לשלוח למשרד התחבורה, וכד’: לפירוט הדרישות ניתן לפנות אלינו (לחץ כאן), או לעיין במסמכים הבאים: הנחיות למימוש החוק באתר איגוד קציני בטיחות בתעבורה (לחץ כאן), פקודת התעבורה הכללית (לחץ כאן) הנמצאת באתר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (לחץ כאן), או בפקודה 7157 הרלבנטית לשירות “איך הנהיגה שלי?” (לחץ כאן – יש לחפש את פקודה 7157, ולפתוח את קובץ ה-PDF – עמוד 1632).

  1. בטיחות 365 – כמה מילים על השירות של – 353*-“איך הנהיגה שלי?”

המטרה של שירות “איך הנהיגה שלי?” (“נוהל 6”), היא לשפר את הבטיחות בדרכים, תוך טיפול בגורם האנושי – בהתייחס לתרבות הנהיגה במסגרת של משוב וחניכה, ללא מרכיב של ענישה – תוך שימוש שמה ב-“חוכמת ההמונים”. במחקרים אקדמיים נמצא כי מדובר באמצעי יעיל במאבק לשיפור הבטיחות בדרכים, בפרט כאשר ניתן דגש למתן משוב לנהג, וכאשר מספר הטלפון לדיווח הוא מקוצר.

בטיחות 365 מספקת את השירות בצורה מיטבית – תוך עמידה בכל דרישות החוק – ומעבר לכך, תוך חתירה מתמדת לשיפור השירות שלנו ולשיפור תרבות הנהיגה של הנהגים: מתן מענה אנושי לשיחות – 24/7 (24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – כולל שבתות וחגים), מישלוח מיידי של מיסרון (SMS) ומייל על כל דיווח, כלי למתן משוב לנהג, מערכת אינטרנטית זמינה מכל מכשיר למעקב ובקרה אחר הטיפול בדיווחים, דו”ח שנתי למשרד התחבורה המופק אוטומטית במערכת, מספר טלפון מקוצר לדיווחים (353*), ועוד. לפירוט אודות שירותי בטיחות 365 – לחץ כאן.

 

מדבקה_לאתר

« הקודם
מאמרים
353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים

353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים

קרא עוד ←
לחץ חברתי ונהגים צעירים

לחץ חברתי ונהגים צעירים

קרא עוד ←
התנהגות בהמון

התנהגות בהמון

קרא עוד ←
הערכת הסיכוי שייתפס

הערכת הסיכוי שייתפס

קרא עוד ←
התמודדות עם דיווחים

התמודדות עם דיווחים

קרא עוד ←
לקבלת שירות חודש חינם השאר פרטים ונחזור אליך
לתשלום
אנשי קשר
חגי צורפי:.052-252-3562
יובל רון:....053-527-0208
פקס: .......072-244-6026
www.safety365.co.il
פייסבוק בטיחות 365
מייל: safety365mail@gmail.com כתובת:

ת"ד 712, בת-חפר 4284200

כניסה למערכת
תפריט
  • דף הבית
  • שירותי בטיחות 365
  • פירסומים
    • 353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים
    • לחץ חברתי ונהגים צעירים
    • התנהגות בהמון
    • הערכת הסיכוי שייתפס
    • התמודדות עם דיווחים
  • אודותינו
  • צור קשר
מאמרים
353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים

353* – “איך הנהיגה שלי?” – לצי רכבים

קרא עוד ←
לחץ חברתי ונהגים צעירים

לחץ חברתי ונהגים צעירים

קרא עוד ←
התנהגות בהמון

התנהגות בהמון

קרא עוד ←
הערכת הסיכוי שייתפס

הערכת הסיכוי שייתפס

קרא עוד ←
התמודדות עם דיווחים

התמודדות עם דיווחים

קרא עוד ←
לקבלת שירות חודש חינם השאר פרטים ונחזור אליך

לתשלום
GALAXY
© כל הזכיות שמורות לבטיחות 365
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס